piątek, 20 lutego 2015

SOS POMAGAMY SCHRONISKOM !!! Zwierzaki potrzebuja pomocy. Tierheim GAJ braucht unsere Hilfe!!! Lesen Sie Geschichten Misi ...Jeder Cent, jeder Hilfe sein Gewicht in Gold wert ..



Przeczytajcie historie Misi... Każda złotówka , każda pomoc jest na wagę złota ..
Niestety nie jest to jedyny przypadek


Lesen Sie Geschichten Misi ...Jeder Cent, jeder Hilfe sein Gewicht in Gold wert ..

Benutzen Sie bitte Translate :)


 



Kochacie zwierzaki... ja bardzo, o swoje dbam jak tylko mogę. Staram się robić wszystko aby były zdrowe i szczęśliwe. Niestety bardzo często nawet kochający właściciele psów i kotów nie są odpowiedzialni za swoich pupili, najczęściej niestety nie kastrując i nie sterylizując ich...

Szybki zarobek , co nie??? Pamiętajcie, ze nigdy nie wiecie do jakiego domu trafi Wasz szczeniak, to, ze po pieska  przyjeżdża kochająca rodzinka z dzieckiem wcale nie oznacza, ze pies zostanie z nimi na zawsze. Bardzo często najmniejsze problemy zdrowotne są powodem porzucenia psa... Wywaleniem go z auta przy ruchliwej ulicy, przywiązaniem do drzewa, a w najlepszym z najgorszych  oddaniem do schroniska.

To, co sie ostatnio dzieje w Polsce to przechodzi ludzkie pojęcie...Dziennie trafia do schronisk kilkadziesiąt , jeśli nie kilkaset psów z totalnie błahych powodów.  Nie jest szczeniaczkiem, znudził mi się, sika, szczeka itp. LUDZISKA , co się WAMI dzieje... Przecież pies czy kot cholernie przywiązuje się do swojego pana,   czuje, tęskni. K... no w głowie mi się nie mieści jak można wziąć zwierzaka, który żyje ze mną jakiś czas i przywiązać go do drzewa, albo wyrzucić gdzieś na ulicy.
O zabiciu go w ogóle nie wspominam, bo za taki czyn właściciela powinna spotkać równie wysoka kara. 





Nie wiem czy słyszeliście, ale kilka dni temu zapadł wyrok 1 roku więzienia za zabicie psa...Bez zwolnienia warunkowego. Moim zdaniem to i tak mało, do tego powinna być bardzo wysoka kara grzywny egzekwowana przez sad w trybie natychmiastowym. 

Miejmy nadzieje, ze cos w końcu zmieni się w polskim prawie i każdego tyrana spotka zasłużona kara. 


Jest wiele potrzebujących zwierząt, ale teraz o Misi, która miała być uśpiona bo ma problemy z pęcherzem.  Szczęście w nieszczęściu, ze trafiła do Karoliny i Marty, które nie pozwoliły, aby roczna Misia zakończyła swój żywot. 


  
Nie spełniłam oczekiwań mojej rodziny.. Oddali mnie.
Mam dopiero rok i niestety już stałam się bezdomna.
MISIA mam na imię i mój dramat rozpoczął się w dniu kiedy się urodziłam..
Niestety jakimś dziwnym trafem urodziłam się z wadą pęcherza.. Emotikon frown
Ale dowiedziałam się dopiero o tym kiedy trafiłam pod opiekę dziewczyn z Poznania..
Moje życie było super.. Mieszkałam w domu, bawiłam się z dziećmi, miałam jedzenie, można powiedzieć wszystko..
Kiedy zaczęła uaktywniać się moja wada pęcherza i zaczęłam posikiwać w domu, zostałam "wyrzucona na dwór".. Niestety moja choroba poprzez pobyt na dworze pogłębiła się, ponieważ załapałam zakażenie.. Emotikon frown
Bolało mnie, tak bardzo bolało..
Moja Pani nie wiedziała co robić, bo ja cały czas posikiwałam. Była ze mną u weterynarza, ale On nie wiedział co mi jest..
Wtedy zapadła decyzja.. "trzeba ją chyba uśpić, no bo co dalej...."
Przez przypadek moja Pani napisała też maila do dziewczyn z Poznania..
One nie pozwoliły mnie uśpić.. fajne to było, bo nawet mnie na oczy nie widziały, a już o mnie walczyły Emotikon smile
Trafiłam do kliniki w Poznaniu.. Moja Pani mnie zawiozła, zostawiła i odjechała.. Zadzwoniła raz i to by było na tyle, jeśli chodzi o moją byłą już rodzinę.. Emotikon frown I co ja teraz zrobię? Nie mam już człowieka? Nie mam domu?
Zaczynam się bać o moją przyszłość..
Chora i bez domu..
Pan doktor po wielu badaniach zadecydował, że trzeba mi zrobić operację, żebym była super zdrowa i pełnowartościowa.. Emotikon heart
Operacja niestety kosztuje bardzo dużo.. Bo ponad 1.500,00 zł..
Dziewczyny niestety nie mając grosza dla mnie zabrały mnie z kliniki do domu tymczasowego i ryczą po nocach..
Wiem, że ryczą, bo wiem, że bardzo chciałyby mnie "naprawić", ale nie mają pieniędzy.. Emotikon frown
O stanie mojego zdrowia wiemy tyle, że sikanie nie jest moją złośliwością, tylko mam ektopię moczowodu, co powoduje, że mocz wypływający z moczowodu nie wpływa do pęcherza, a dostaje się do cewki moczowej, następnie do pochwy, stąd nie trzymanie moczu Emotikon frown
Muszę mieć zabieg repozycji moczowodu na właściwe miejsce Emotikon frown
Sama myśl o tym mnie przeraża..
Boli mnie kiedy sikam, ale daję radę.. I wiecie co.. Ja załatwiam się tylko na dworze. Nie sikam w domu! Emotikon smile
Jestem wspaniała.. Emotikon heart
Ale.....
Co teraz będzie ze mną..? Dziewczyny już mają w klinice debet na ponad 800,00 zł bo nie wiedziały, że diagnoza będzie tyle kosztowała..
Cała moja sytuacja to jeden ogólny dramat! Emotikon frown
Nie mam domu, mam długi i chory pęcherz.. Emotikon frown
Bożeeeeeeee pomocy... Emotikon frown
Co ja mam z sobą zrobić?
Na razie trafiłam pod opiekę:
Fundacja MONDO CANE
ul. Grodziska 13
96-321 Żabia Wola
konto Bank Pekao S.A. 58 1240 6348 1111 0010 4518 3305
IBAN PL58124063481111001045183305
SWIFT:PKOPPLPW
Z dopiskiem MISIA Z POZNANIA
Dane w sprawie kontaktu :
510926771 - Karolina
531604816 - Ania
Boję się..