piątek, 22 maja 2015

Inne nogi??? Czemu nie :) Borys Szyc i jego partnerka

Witam Was,
Majówka u mnie trochę się opóźniła i konsumowałam ją  dopiero w zeszłym  tygodniu, ale nie ma tego złego,  co by na dobre nie wyszło- pogoda dopisała . Niestety tylko czas jakoś  dla mnie mało  łaskawy, ucieka zawsze za szybko :) No ale mimo wszystko duży progres w pracach na działce, relaks z bliskimi, grill no i polskie- babskie gazetki do poczytania.
No i ten watek nawiązuje właśnie  do tych babskich piśmideł...a w szczególności jednego. Zazwyczaj kupuje te, w których są krzyżówki, tak wiec najpierw rozwiązywanie później czytanie. I tak sobie lecę strona po stronie i docieram do str.11. Tytuł " Do czego zdolny jest z miłości" osobiście bardzo lubię tego aktora wiec przeczytałam- do końca, a na końcu...
Patrze i nie wierze...zaczynam ślepnąc, mieszają mi się kolory czy ona faktycznie ma dwie rożne nogi? Zaczęłam się śmiać, podałam gazetkę mężowi no i tez polał :) Czyli z moim wzrokiem wszystko OK uffff co za ulga ;) 
Zaczęłam się zastanawiać czy kogoś przed nią  wycieli, czy Photoshop nawalił, czy może przez przypadek dołożyli jej inna nogę, a może faktycznie wyszła w 2 rożnych butach i w 2 ...rożnych nogach ;) Nie wiem, nie mam pojęcia, ale uważam, ze to duży obciach dla gazety i osoby na zdjęciu. 
Moim zdaniem wygląda to komicznie, a Wy co sadzicie???
Ciekawa jestem ile osób czytało artykuł i nie zwróciło uwagi :)



Sorki za jakość zdjęć, ale na szybko pstryknęłam :)